Hotel Kabin Suasana Kampung di Sungai Lembing, Untuk Penginapan Sejuk dan Tenang

0 19,079

Sama ada datang untuk bercuti, atau sebagai backpackers dan travellers, hotel kabin suasana kampung ni boleh jadi pilihan terbaik untuk penginapan di Sungai Lembing.

Antara tarikan di sini ialah dekorasi bilik konsep moden dan selesa, walaupun ianya penginapan dalam kabin. Tambahan lagi kat sekililing hotel dipenuhi pohon-pohon menghijau yang memberikan suanana sejuk dan nyaman.

Lokasi hotel ni strategik. Kedudukannya tidak jauh dari pusat bandar dan pengunjung mudah untuk access ke tempat-tempat yang boleh di kunjungi di Sungai Lembing.

Ada 36 buah bilik yang direka mewah dalam kontena kabin. Kesemua bilik dilengkapi kemudahan seperti katil yang empuk, penghawa dingin, tv plasma, rak pakaian, kettle dan kopi. Semuanya tersedia dengan kemas dan bersih.

Selain tu, perkhidmatan penting seperti wifi percuma, pengawal keseleamatan 24 jam, housekeeping, cafe dan perkhidmatan teksi turut ada disediakan di hotel kabin suasana kampung ni.

Kebiasaannya bila dah bercuti tu, tempat penginapan kita akan rasa lebih sempurna kalau ada kolam renang. Kat sini tak ketinggalan juga, turut  ada kolam renang yang sesuai untuk dewasa dan kanak-kanak. Bolehlah berendam sambil menikmati alam semula jadi kat sekeliling.

Klik sini untuk lihat penginapan chalet comel ala Inggeris di sebalik gunung ganang di negeri utara Malaysia.

Berikut jenis bilik penginapan yang ada:

VILLA ROOM

VILLA DELUXE KING

  • 2 pax
  • 1 katil king
  • RM200/malam

VILLA DELUXE TWIN/QUAD

  • 2 or 4 pax
  • 2 katil queen
  • RM200/malam

CONTAINER CABIN ROOM

STANDARD CABIN DOUBLE/TWIN

  • 2 pax
  • 2 katil single
  • RM160/malam

STANDARD CABIN TRIPLE

  • 3 pax
  • 1 katil queen dan 1 katil single
  • RM180/malam

FAMILY STUDIO (POOLSIDE)

  • 2 bilik tidur
  • Max 4 pax
  • 2 katil single setiap bilik
  • RM350/malam

SUITE WITH POOLVIEW

  • 2 bilik tidur
  • Max 11 pax
  • Bilik 1 – 4 bunkbed
  • Bilik 2 – 1 katil single dan 1 katil king
  • RM550/malam

WHITE COTTAGE HOUSE

  • 4 bilik tidur
  • Max 10 pax
  • Bilik 1 – 1 katil single dan 1 katil king
  • Bilik 2 – 1 katil single dan 1 katil king
  • Bilik 3 – 1 katil king
  • Bilik 4 – 1 katil king
  • RM600/malam

PENTHOUSE SUITE

  • 2 bilik tidur
  • Max 14 pax
  • Bilik 1 – 4 katil king
  • Bilik 2 – 3 katil king
  • RM650/malam

Dengan semua kelengkapan yang ada, bilik-bilik ni tak lah terlalu mahal kan.

Walaupun dah tidur kat tempat penginapan yang best di Sungai Lembing ni, dah alang-alang tu apa kata kita bercuti terus di sini.

Ramai maklum bawahasanya Sungai Lembing merupakan tempat yang banyak destinasi menarik boleh dikunjungi.

Antaranya ialah Air terjun Pelangi, Air Terjun Sungai Pandan, Sungai Lembing Tin Mines, Bukit Panorama, Sungai Pasir Kubur, Musium Sungai Lembing dan macam-macam lagi.

Barulah percutian kita ke sini lebih indah dan bermakna.

Nama: Casa Hill Resort

Alamat: 189, Jalan Jeram Akar, Kampung Arang, 26200 Sungai Lembing, Kuantan, Pahang

No phone: 017-920 8899 / 016-988 3388 / 016-935 9187 / 019-989 9880

Leave A Reply

Your email address will not be published.